Informații importante | Важная информация
Companie - Știri
    Array

10.10.2025 | Estacadele feroviare - soluții moderne pentru logistică şi dezvoltare economică
Întreprinderea de Stat „Calea Ferată din Moldova” (CFM) continuă să dezvolte infrastructura logistică prin modernizarea și extinderea utilizării estacadelor feroviare, care reprezintă un element esențial în asigurarea unui transport eficient, sigur și rapid al mărfurilor. Utilizarea estacadelor feroviare oferă multiple avantaje, atât din punct de vedere logistic, cât și comercial, contribuind la optimizarea lanțului de aprovizionare și la reducerea timpului de staționare a vagoanelor. Aceste platforme special amenajate permit descărcarea rapidă și sigură a materialelor de construcții, a mărfurilor vrac sau containerizate, în condiții moderne și adaptate nevoilor agenților economici. ...

26.09.2025 | Calea Ferată din Moldova și Carpatica Feroviar România: parteneriat consolidat
La 25 septembrie 2025 ÎS „Calea Ferată din Moldova” (CFM) și SA „Carpatica Feroviar România” au încheiat un acord privind organizarea transportului feroviar de mărfuri de export/import, inclusiv prin noul punct de trecere al frontierei Prut 2 – Fălciu. Delegația CFM, condusă de dl Serghei Cotelinic, Director General al întreprinderii, a efectuat o vizită de lucru la Iași, România, unde a fost întâmpinată de dl Daniel Apostolache, Director General al SA „Carpatica Feroviar România” – companie recent înființată, cu capital integral de stat, proiect strategic susținut de Guvernul României pentru consolidarea pieței transporturilor feroviare....

18.09.2025 | Reabilitarea tronsonului feroviar Văleni – lucrările avansează
Lucrările de reconstrucție a tronsonului de cale ferată din satul Văleni, raionul Cahul, înaintează într-un ritm susținut. La 17 septembrie 2025, directorul general al Întreprinderii de Stat „Calea Ferată din Moldova”, dl Serghei Cotelinic, a efectuat o vizită de lucru pe șantier, unde a fost pusă în funcțiune o instalație specializată, capabilă să foreze găuri de până la 25 de metri adâncime și să le umple cu beton. Această soluție tehnică modernă va consolida malul râului Prut și va garanta stabilitatea construcției în fața eventualelor calamități....
Afișați mai multe ...