Companie - Știri


    ÎS „Calea Ferată din Moldova” arată o preocupare constantă faţă de calitatea serviciilor prestate călătorilor

     

    Ne dorim o mai bună calitate  a serviciilor oferite pasagerilor

     

    ÎS „Calea Ferată din Moldova” arată o preocupare constantă faţă de calitatea serviciilor prestate  călătorilor. Deşi procesul de trecere de la un nivel de calitate la unul superior şi în strictă corespundere cu practicile şi standardele internaţionale este anevoios şi implică  costuri   suficient de mari,  administraţia întreprinderii insistă continuu în favoarea unei asemenea schimbări. Dovadă sînt condiţiile  bune oferite călătorilor  care circulă pe ruta Chişinău-Odesa, dar şi a celor care merg la Iaşi. 

    Începînd cu prima zi a anotimpului estival - 1 iunie 2019 - trenul modernizat de pe ruta Chișinău-Odesa a circulat zilnic, iar la solicitarea călătorilor numărul locurilor sa dublat, oferindu-se vagoane suplimentare. Călătorii au avut posibilitatea de a solicita băuturi răcoritoare sau cafea.

    Şi trenul Chişinău-Iaşi se înscrie reuşit în parametrii de calitate care corespund tendinţelor de modernizare urmate de CFM. Pasagerii trenului beneficiază de siguranță și confort cu Wi-Fi gratuit și aer condiționat. 

    Suntem în plin proces de îmbunătățire a condiţiilor pentru pasagerii de pe toate  rutele internaţionale.

    Recent a fost semnat un contract cu un agent economic care se va ocupa de spălarea albiturilor. De menționat este și faptul că au fost achiziționate uniforme noi pentru însoțitorii de tren. 

     Este absolut evident că modernizarea serviciilor  de transport pasageri nu poate fi făcută printr-un  simplu ordin emis de administraţie, iar problemele cu care se confruntă acest sector îşi au originea în timpuri pe care nu le-am putut influenţa în nici un fel. CFM  este parte   integrată în ansamblul economiei naţionale, iar problemele cu care s-a confruntat aceasta din urmă au produs efecte şi asupra magistralei.

    Soluţionarea problemelor cu care se confruntă Î.S. „Calea Ferată din Moldova”  cere timp, investiţii şi o implicare constantă a factorilor de decizie. Toate acestea, unite într-un efort comun, vor produce schimbarea inclusiv pe întrega dimensiune a transportului călători, ceea ce ne va permite să raportăm  o calitate mai bună oferită pasagerilor  care pleacă din  gara  Chişinău spre orice altă destinaţie.

     

     

     

     


    08.10.2019 | Ne dorim o mai bună calitate a serviciilor oferite pasagerilor
    ÎS „Calea Ferată din Moldova” arată o preocupare constantă faţă de calitatea serviciilor prestate călătorilor. Deşi procesul de trecere de la un nivel de calitate la unul superior şi în strictă corespundere cu practicile şi standardele internaţionale este anevoios şi implică costuri suficient de mari, administraţia întreprinderii insistă continuu în favoarea unei asemenea schimbări. Dovadă sînt condiţiile bune oferite călătorilor care circulă pe ruta Chişinău-Odesa, dar şi a celor care merg la Iaşi....

    12.09.2019 | Întrunirea Comisiei pentru gospodăria de vagoane de pasageri la Chişinău
    În perioada 10-12 septembrie, la Chişinău a avut loc cea de-a 24-a şedinţă a Comisiei pentru gospodăria de vagoane de pasageri, eveniment care decurge din agenda aprobată prin votul comun al ţărilor membre organizaţiei comunitare. ...

    29.08.2019 | Comunicat de presă
    Urmare a informaţiilor apărute în spaţiul public privind înregistrarea unor cazuri de sustragere şi comercializare ilegală de cupru şi aluminiu în cadrul unei subdivizuni a ÎS “Calea Ferată din Moldova”, este de datoria noastră să informăm opinia publică că acum aproximativ o lună conducerea Nodului de cale ferată Bender a informat administraţia CFM despre identificarea unor stocuri de metale neluate la evidenţă şi care ar putea fi obiectul unor acţiuni mai puţin transparente....
    Afișați mai multe ...
    Contactează-ne!